Indien u een klacht heeft over onze dienstverleningen of over een product, vragen wij u om uw klacht zo volledig mogelijk te omschrijven en aan ons te sturen.
Dit kunt u op twee manieren doen:
Via het aanmaken van een Ticket: Via uw account kunt u ons een ticket toesturen. U dient hiervoor eerst in te loggen. Aan de linkerkant van uw account vindt u een menu. Hier kunt u klikken op Mijn Tickets en kunt u direct een nieuw ticket aanmaken.
Via het sturen van een e-mail: Stuur ons een email naar [email protected] met een volledige omschrijving van uw klacht.
Bij het omschrijven van uw klacht, vragen wij u aan de volgende zaken te denken en deze te noteren:
Details klacht: Noteer de volgende zaken: Factuurnummer – Artikelnummer – Aantal – Reden van klacht
Het is van belang om uw omschrijving zo volledig mogelijk te doen, zodat wij uw klacht snel en correct kunnen opvolgen. Mocht het beschrijven vragen oproepen dan kunt u ons telefonisch bereiken op +31 (0)85 273 48 28 of 06- 271 965 79. Wij helpen u graag verder.
Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk en normaal binnen 1 werkdag telefonisch of per e-mail contact met u op. Indien nodig sturen wij uw klacht door naar de fabrikant. De fabrikant neemt uw klacht in behandeling en in dat geval kan het tot maximaal 10 werkdagen duren voordat wij hierop een reactie ontvangen. Zodra wij een reactie van de fabrikant hebben ontvangen nemen wij uiteraard direct contact met u op.
Retouren
Het kan natuurlijk voorkomen dat u een product of bestelling aan ons retour wilt zenden of een (gedeelte van uw) bestelling alsnog wilt annuleren. U dient retourmeldingen maximaal 7 dagen na leverdatum per e-mail of via het aanmaken van een ticket aan ons te melden. Na deze periode kunnen wij ook de artikelen helaas niet meer retour nemen. In alle gevallen geldt dat de producten schoon, ongebruikt, ongemonteerd en in de originele verpakking moeten zitten.
Let op: het retourartikel kan pas geretourneerd worden, nadat u van FlexTec de retourorder ontvangen heeft.
Indien u een artikel retourneert, krijgt u het aankoopbedrag pas dan terug indien wij de producten in goede orde retour ontvangen hebben. Dit betekent dat de producten:
in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
in originele staat zijn
het product en/of de producten niet gebruikt zijn geweest
het product en/of de producten schoon zijn
het product en/of de producten niet ingebouwd of gemonteerd zijn geweest
alle eventueel bijbehorende montagematerialen volledig in de originele verpakking aanwezig zijn
Retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 7 dagen na levering in behandeling genomen worden. Vraag ook de voorwaarden na bij uw transporteur. Schade die wordt veroorzaakt door transport is voor eigen risico. De kosten voor het retour zenden komen voor rekening van de klant.